Ваше місто:
Онлайн банкінг для бізнесу
Чергові відділення ПАТ "МТБ БАНК" - Power Banking >>>
image/svg+xml

Комплаєнс

Щодо подання повідомлень про неприйнятну поведінку в Банку / порушення в діяльності ПАТ “МТБ БАНК”

В своїй діяльності ПАТ “МТБ Банк” керується найвищими стандартами якості обслуговування клієнтів з дотриманням вимог чинного законодавства України, норм міжнародного права та основ професійної етики. Банк всіма силами прагне підтримувати високі стандарти чесності, відкритості, прозорості та відповідальності.

З цією метою в ПАТ “МТБ БАНК” запроваджено систему комплаєнс, яка забезпечує дотримання Банком законодавства України, ринкових стандартів, внутрішніх документів, у тому числі етичних стандартів та правил поведінки в Банку.

У разі коли Вам (Клієнту Банку, працівнику Банку або іншій зацікавленій особі) стали відомі факти неприйнятної поведінки чи порушень в Банку, зокрема, порушення прав споживачів, шахрайство, хабарництво або корупція, легалізація (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, порушення санкцій, злочини у сфері службової діяльності, подання недостовірної звітності, неконкурентна практика, конфлікт інтересів, порушення внутрішніх документів Банку чи вимог законодавства, інші порушення, а також замахів на вчинення таких дій, будь ласка, повідомте нам про це будь-яким зручним для Вас способом, а саме:

Зателефонувавши за номером: (048) 786 - 95 - 38 (048) 786 - 95 - 38
Надіславши повідомлення за адресою електронної пошти: whistleblowing@mtb.ua
Надіславши лист по пошті с приміткою “Для Управління Комплаєнс” за адресою: 03150, м. Київ, вул. Євгена Коновальця, 15, корп.1, літера “А”

Одержувачем Вашого повідомлення є Управління Комплаєнс ПАТ «МТБ БАНК». Кожне повідомлення обов'язково буде оброблено з забезпеченням конфіденційності Вашого звернення. Звертаємо Вашу увагу на те, що Ви маєте можливість надсилати повідомлення анонімно, але наявність у повідомленні контактної інформації є бажаною, оскільки це дозволяє при потребі зв’язатись з Вами для уточнення даних з метою більш ретельного розслідування комплаєнс – інциденту.

Всі працівники Банку, з метою забезпечення анонімності при повідомленні в Управління комплаєнс про факти неприйнятної поведінки в Банку / порушення в діяльності Банку та конфлікт інтересів, мають можливість скористатись формою «Анонімне звернення про комплаєнс-інцидент», яка розміщена на внутрішньому Порталі Банку.

Повідомлення з завідомо неправдивими даними, з метою вирішення особистих конфліктів із посадовими особами Банку, є неприпустимими.

Ми вдячні Вам, що з Вашою допомогою ми зможемо підвищити якість наших послуг!

Документи

Цей Сайт використовує файли cookies для більш зручної роботи користувачів з ним. Сайт може запитувати вашу геопозіцію з метою відповідності політиці правовласників по поширенню контенту на певних територіях. Продовжуючи будь-яке подальше використання Сайту та/або сервісів Сайту, Ви погоджуєтеся з цим.

Прийняти