MTB Business Платіжний модуль | MTB Office Система електронного документообігу, оформлення продуктів та сервісів |
Послуги дистанційного обслуговування дозволяють клієнтам банку самостійно управляти своїми банківськими рахунками: переглядати по ним залишки і отримувати виписки, виконувати по ним платежі і перекази, отримувати готівкові кошти.
Інтернет-Банкінг для корпоративних клієнтів - банківська послуга, яка дозволяє клієнтам дистанційно керувати своїми рахунками в мережі Інтернет.
Якщо ви працюєте на ноутбуці, приносите його в наше відділення, ми допоможемо вам встановитиІнтернет-Банкінг MTB Business і налаштувати з ним роботу.
Послуга Мобільний банкінг дозволяє юридичним особам та підприємцям, клієнтам ПАТ "МТБ БАНК", управляти своїми рахунками за допомогою смартфонів і планшетів на базі систем Android або iOS.
Мобільний банкінг має схожий з системою Інтернет-Банкінг функціонал і дозволяє управляти документами, які були сформовані в СЕП Інтернет-Банкінг, і навпаки.
Послуга «Мобільний Банкінг для корпоративних клієнтів» надається існуючим користувачам послуги «Інтернет-Банкінг» від ПАТ«МТБ БАНК».
СМС-банкінг дозволяє власникам платіжних карт, емітованих ПАТ «МТБ БАНК»:
Після здійснення операції по карті (наприклад, після отримання коштів в банкоматі, оплаті в магазині або при зарахуванні заробітної плати) на Ваш телефон відразу надходить СМС-повідомлення про операції.
Для оформлення послуги СМС-банкінгу звертайтеся до відділень банку.
Послуга СМС-банкінг дозволяє власникам платіжних карт банку отримувати на мобільний телефон миттєві СМС повідомлення з інформацією про прибуткові / витратні операції по картковому рахунку та його залишку.
Клієнт отримує СМС-повідомлення про будь-які фінансові операції, які призводять до зміни балансу карткового рахунку на суму понад 5 грн / usd / euro (залежить від валюти картрахунку).Пример
За допомогою спеціального СМС-запиту, послуга додатково дозволяє в будь-який момент отримати інформацію про залишок на рахунку.
СМС-повідомлення приходять миттєво, після здійснення операції по карті (наприклад, після отримання коштів в банкоматі, оплаті в магазині або при зарахуванні заробітної плати).
Спільне використання послуги Інтернет-банкінг та СМС-банкінг дозволяє реалізувати повний і оперативний контроль карткових рахунків.
При оформленні послуги, клієнту виділяється спеціальний код доступу, за допомогою якого клієнт зможе відправляти СМС-запити на надання балансу по карті.
Після підключення клієнта до послуги СМС-Банкінг на мобільний телефон приходить повідомлення:
PJSC "MTB BANK": POSLUGU GSM BANKING USPISHNO PIDKLYUCHENO DO RAHUNKU KOD DOSTUPU <код доступу>. ZA DOVIDKOYU BUD LASKA ZVERTAYTESYA DO BANKU.
яке говорить про успішне підключення до послуги.
При оплаті карткою покупок / послуг, зняття готівкових коштів, списання коштів з картки або зарахування коштів на карту, на мобільний телефон автоматично надходять СМС-повідомлення з інформацією про суму операції і залишок рахунку.
Повідомлення надходять з альфанумеричного номера MТВ в наступному вигляді (банк може вносити зміни в формат повідомлень):
Приклад:
Для отримання інформації про залишок на рахунку, необхідно відправити СМС-запит на єдиний короткий сервісний номер 4682 (з-за кордону на номер +380952952300). Запит повинен містити код доступу клієнта, який присвоюється при реєстрації.
Через кілька хвилин надійде СМС-повідомлення, що містить інформацію про залишок на картковому рахунку в наступному вигляді (банк може вносити зміни в формат повідомлень):
MTB: Rahunok: * <4 останні цифри рахунку> Dostupno: <доступний залишок> Over: <ліміт овердрафту> Rahunok: <особисті кошти клієнта> Tel: 0800500255
Де номер рахунку - це номер рахунку платіжної картки клієнта в Процесинговому центрі.
Email-Банкінг дозволяє клієнтам банку отримувати по електронній пошті виписки про рух коштів на карткових рахунках і залишки на них.
Отримання грошових коштів
Вартість даної послуги - за картками банку еквайра і банків-партнерів безкоштовно, по картах третіх банків і банків нерезидентів відповідно до тарифів банку емітента.
Послуга можливості вибору друку чека, безпосередньо при скоєнні транзакції видачі готівки через банкомати банку.
Суть даної послуги полягає в тому, що при видачі готівки чек банкомата може друкуватись і надаватись клієнту на його розсуд. Таким чином, після введення клієнтом суми транзакції на екрані банкомату формується інформаційний запит з правом вибору для клієнта, друкувати чек чи ні.
Можливість зміни власниками платіжних карт банку своїх ПІН-кодів.
Суть даної послуги полягає в можливості для власника платіжної картки змінити свій ПІН-код, отриманий ним при оформленні карти в банку (при цьому власник не обмежується в кількості змін ПІН-коду).
Можливість оплати послуг мобільного зв'язку в режимі on-line.
Послуга передбачає прийом платежів на користь абонентів Vodafone і Life :). Дозволяє здійснювати власникам платіжних карт поповнювати особовий рахунок будь-якого абонента Vodafone і Life :) протягом 5 хвилин і на будь-яку суму в межах залишку на картковому рахунку. Для абонентів передплаченого сервісу сума на особовому рахунку не може перевищувати 3000 грн.
Міні-виписка (можливість отримання клієнтом інформації про свій картковий рахунок)
Дана послуга дозволяє отримати інформацію про 5 (п'ять) останніх здійснених транзакцій за своїми картковими рахунками, із зазначенням дати і часу здійснення транзакції.
Перегляд балансу рахунку
Отримання клієнтом інформації про залишок грошових коштів, доступних для отримання чи використання, а також про суму грошових коштів, що знаходяться в овердрафт
Тарифи на послуги, що надаються фізичним особам, юрособам та ФОП
ПАТ «МТБ БАНК» проводить велику роботу з роз'яснення інформації про заходи щодо запобігання різних видів сучасного шахрайства.
На жаль, для здійснення своїх незаконних операцій шахраї часто використовують технічні новинки. Іноді і банкомати стають засобом, за допомогою якого шахраї крадуть гроші з карткових рахунків.
Існує безліч різних способів неправомірного заволодіння грошима за допомогою банкоматів:
Шахраї все активніше використовують скімери, пристрої які зчитують і зберігають в пам'яті (варіанти: відправляє СМС або радіосигналом) інформацію з магнітної стрічки платіжної картки. Такі пристрої встановлюються на банкомат (зчитувач - на вікно подачі карти (картрідер), додатковою клавіатурою накривають справжню або встановлюють приховану відеокамеру для фіксування ПІН-коду). Отримані шахрайським шляхом дані наносяться на «білий» пластик і через будь-який банкомат «обнуляється» чужий рахунок.
Іншим додатковим пристроєм, що дозволяє шахраям скористатися вашим рахунком, є накладка на клавіатуру, за допомогою якої вони дізнаються ПІН-код вашої картки або замаскована мініатюрна відеокамера.
Подивитися як виглядають скімери та інші шахрайські пристрої на банкоматах можна тут.
Банкомати нової моделі вже конструктивно захищені від стороннього впливу. Але іноді для захисту вистачає зовсім нескладних профілактичних дій самого клієнта.
Користуючись банкоматом, переконайтеся, що він виглядає нормально, немає сторонніх пристроїв на його картрідері, накладок на клавіатурі, немає слідів злому, індикатори блимають. Якщо Ви звикли знімати гроші в одному і тому ж банкоматі, запам'ятайте його зовнішній вигляд. При зміні зовнішнього вигляду картридера (приймача для картки) краще її навіть не вставляти.
Зверніть увагу, картрідер на банкоматі виконаний суцільнолитим з корпусом. У скиммера між корпусом банкомату і встановленої накладкою, завжди є зазори, та й за кольором він дещо різниться.